23 mai, 2010

Premiu de excelenta pentru PATRIE DE UNICA FOLOSINTA




La Gala premiilor media de excelenta Realitatea TV Cluj mi-a acordat aceasta distinctie pentru ultima mea carte. Ma surprinde orice eveniment in care o carte devine subiect principal macar pentru o clipa. Multumesc prietenilor de la Realitatea TV pentru ca in aceste momente de criza au premiat o carte si nu un potentat din administratie ori vreun om de afaceri. Ei sunt o cutie de rezonanta deschisă pentru orice idee noua sau om care are ceva de spus.

4 comentarii:

  1. Patrie de unica folosinta pentru POLITICIENI banuiesc , realitatea TV este o emisune care stimuleaza DROGUL politic dar adevarul nu l incurajeaza decat negativ.........nimic pozitiv, imi amintiti o emisiune pozitiva care sa exprime pozitiv experenta cuiva, cred ca PRO tv e mai de incredere si TVR........SANATATE!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dincolo de glumă, felicitări pentru carte şi premiu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Aveţi grijă să nu vă ia Guvernul cartea... Se aude că a pus rău la scutecele absorbante de unică folosinţă, poate vă va lua şi Patria de unică folosinţă... :D

    RăspundețiȘtergere
  4. D-le Dancu, felicitari pentru carte si premiul de excelenta. Titlul cartii dumneavoastra imi aminteste de o alta carte: PATRIA DE LUX. Din cate stiu, n-a fost publicata niciodata, a circulat doar asa, pe sub mana. Iar autorul, Iuliu Maniu, a primit ca premiu si recunoastere, Sighetul.
    Si aproppo, cunoasteti lucrarea mai sus ?
    Sa auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere

Nu striga niciodată ajutor

Am regăsit azi într-o librărie un volum apărut în pandemie, scris de Mircea Cărtărescu. Mi-am dat seama că m-a ajutat în pandemie pentru că ...