26 noiembrie, 2011

Multumesc!


Multumesc prieteni pentru gandurile voastre bune la aniversarea mea.
Imi pare rau ca, departe de casa fiind, nu am putut vorbi cu toti cei care m-ati sunat. Purtat pe bratele sufetelor voastre de prieteni am putut să trec linistit si fericit încă un prag.

M-am uitat in jur in dimineata zilei de ieri să vad un semn, o poveste, un inteles.
Aparatul meu de fotografiat a surprins aceasta imagine cu două păsări flamingo. O adevarata metaforă vizuală pentru prietenie, solidaritate, poate iubire.

Să ocupăm wall-streetul spatiilor goale pe care le-am mai lasat între noi! Pentru asta nu ne evacuează politia.

MUltumesc!


PS
Asta noapte am visat că intrasem cu piciorele goale in lacul cu flamingo!

2 comentarii:

  1. Maestre, ferice de cei ce mai pot visa frumos! Echivalentul revenirii la origini, la copilarie. (Egiptenii antici credeau ca flamingo sunt reprezentarea in viata a zeului RA...)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult noroc si sanatate,dvs. si familiei !

    Cu stima,

    Caliman Eugen

    RăspundețiȘtergere

Nu striga niciodată ajutor

Am regăsit azi într-o librărie un volum apărut în pandemie, scris de Mircea Cărtărescu. Mi-am dat seama că m-a ajutat în pandemie pentru că ...