19 octombrie, 2013

Alături de frați



Astăzi, 20 octombrie, sunt alături de copiii noștri din Basarabia și Romania care încearcă să salveze onoarea mai multor generații. Incepând de astazi, în biroul meu de la Cluj, va sta steagul pe care prietenii mei din Basarabia mi l-au oferit joi noaptea într-o întalnire care m-a emoționat pentru toată viața.



 
 
Prieteni,
Dincolo de strategie, tactică sau lașități, mâine  vom fi alături de cetățenii României viitoare, o Românie pe care generația noastră încă n-am stiut sau n-am putut s-o înfăptuim sau să ne-o  închipuim.
 
DA, BASARABIA E ROMANIA!
 
 
 

 
 
 
 
 

Un comentariu:

Nu striga niciodată ajutor

Am regăsit azi într-o librărie un volum apărut în pandemie, scris de Mircea Cărtărescu. Mi-am dat seama că m-a ajutat în pandemie pentru că ...