21 septembrie, 2010

am mai scris asta ...


3 comentarii:

  1. Pentru că vorbiţi despre remaniere, încredere, capital politic... am o întrebare foarte grea pentru dumneavoastră, o întrebare al cărui răspuns ar putea fi extrem de important. Vă adresez această întrebare pentru că am impresia că sensul politicii este din ce în ce mai denaturat. Iată şi întrebarea...

    Ce ar trebui să facă un ministru la ministerul pe care îl conduce?

    A aprecia calităţile unui ministru funcţie de poziţia pe care o ocupă în partid, cu atât mai mult dacă poziţia este doar cea faţă de lider (lideri) şi nu faţă de întreg partidul, ridică cel mai mare semn de întrebare relativ la raportul încredere/competenţă. Avem nevoie de un sportiv la sport, de un doctor la sănătate? merge cu un inginer la economie?... Ce ar trebui să caut în CV-ul unui ministru pentru a avea încredere în el?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mult i-mi place EXPRIMAREA:nimic nu va mai fi ca INAINTE: de criza.....ce bine, poate asa se vor adeverii profetiile DVS in ceea ce priveste,NECESITATEA REFORMARII CLASEI POLITICE de la NOI.
    Sa avem noi GENERATIA noastra,acest noroc d-le PROFESOR??????
    Al dvs constant cititor.

    RăspundețiȘtergere
  3. In conditiile in care partidele care au guvernat Romania timp de 20 de ani si-au pierdut complet credibilitatea, ce sanse dati unei formatiuni politice nou-infiintate precum Partidul Nationalist din Ardeal?

    RăspundețiȘtergere

Nu striga niciodată ajutor

Am regăsit azi într-o librărie un volum apărut în pandemie, scris de Mircea Cărtărescu. Mi-am dat seama că m-a ajutat în pandemie pentru că ...