02 decembrie, 2013

Vă invit cu drag în universul cărților

Dragi cititori,

Părintele Ioan Pintea de la Bistrița mi-a făcut o surpriză pentru Ajunul Sfântului Nicolae: m-a invitat să vorbesc despre cărți.
Am acceptat cu bucuria copilului care își așteaptă cadoul în ghetele frumos lustruite.
Vă invit și pe voi, cititorii mei, să vorbim împreună despre cărțile care ne-au format, despre cărțile pe care le citim în fiecare zi, dar și despre cele pe care le-am scris sau pe care visăm să le scriem.

Vă aștept, joi, 5 decembrie 2013, începând cu ora 15.00, la Biblioteca Județeană ”George Coșbuc” din Bistrița Năsăud!




3 comentarii:

  1. Domnule profesor, stiu ca trebuie ca sunteti tare ocupat.
    De colo-n sus si mai departe ati putea, va rugam, sa ne ajutati cu un simplu sfat pentru o intamplare civica ici-n jos si mai aproape?
    De la Bistrita, cu stima...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, domnule profesor,

    Exista vreun motiv pentru care n-ati fost nominalizat niciodata ca ministru al educatiei sau, eventual, al culturii? Nu credeti ca ar fi momentul sa se inceteze cu figurile de anonimi ridicoli care joaca niste roluri in mod evident inadecvate capacitatii si vocatiei lor?

    RăspundețiȘtergere

Nu striga niciodată ajutor

Am regăsit azi într-o librărie un volum apărut în pandemie, scris de Mircea Cărtărescu. Mi-am dat seama că m-a ajutat în pandemie pentru că ...