06 iunie, 2013

Lansare Bookfest 2013

La Bookfest 2013 am lansat cele mai recente volume - Poveștile, viața și moartea și O Românie interioară.

Au fost alături de mine Prof. Tudor Cătineanu, Prof. Preot Ioan Pintea, Prof. Dumitru Constantin Dulcan, Mircea Geoană și Vasile George Dâncu de la Editura EIKON. 

Sunt două cărți de suflet, scrise despre și pentru prietenii mei, fie că mă refer la prietenii foarte apropiați sau la prietenii de pe blog ori de pe Facebook, la foștii și actualii mei studenți sau la amicii mei din politică. 

De săptămâna viitoare, ambele volume vor putea fi găsite în librării. 

Vă invit, așa cum am făcut și la finalul volumului ”O Românie interioară”, să-mi arătați și voi, dragi cititori, cum arată România voastră interioară. 

Vă doresc lectură plăcută! 

Mai jos puteți vedea câteva poze de la lansare
















3 comentarii:

  1. Poza de inceput este ma impresionat . e facuta intr-o lumina speciala care arata numai ce-i frumos si luminos inspira liniste si siguranta

    Fose septice



    Bazine –
    Rezervoare


    Ghivece

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru faptul ca insistati sa promovati preocuparea fata de carte !

    RăspundețiȘtergere

Nu striga niciodată ajutor

Am regăsit azi într-o librărie un volum apărut în pandemie, scris de Mircea Cărtărescu. Mi-am dat seama că m-a ajutat în pandemie pentru că ...