11 septembrie, 2011

Amazoane nu avea doar Gaddafi

Acum vreo luna de zile la un post american de televiziune un analist economic se satura de corectitudine politica si spune ceea ce crede el, adică adevarul, o parte a lui. Nu stiu daca el mai are serviciu acum, dar m-au impresionat amazoanele sistemului capitalist. Priviti acest video daca aveti timp,macar pentru ele. De aceea iubim femeile, ele mai pot pune pasiune in ceva.

Daca aș fi dictator mi-as face o armata de femei!


Stați, nu mă criticați, nu mai este la modă si nici sistemul nu mai dă voie. A fost pana acum, era doar voie în lumea arabă si in cea africană.

Avertisment: aceasta nu este o postare misogina!

Un comentariu:

  1. Şi eu mă gândeam la exact acelaşi lucru. Mă rog, nu chiar la acelaşi lucru, pentru că eu nu mă vedem dictator... Mă gândeam că dacă aş ajunge în postura de a avea pază SPP, aş solicita numai doamne pentru pază.

    RăspundețiȘtergere

Nu striga niciodată ajutor

Am regăsit azi într-o librărie un volum apărut în pandemie, scris de Mircea Cărtărescu. Mi-am dat seama că m-a ajutat în pandemie pentru că ...