24 septembrie, 2010

PRIMUL SEMN

In fine, o prima initiativa pentru un proiect de integrare a romilor. Nu e guvernamentală, dar merge. O reactie a societatii noastre la scandalul international, la ingrijorarea romanilor din strainatate că li se va limita dreptul de libera circulatie.
Dacă civilizatia ar fi o distractia perpetua, un bal, un chef, o paranghelie, atunci noi am fi o germanie sau o japonie. Si nu am avea probleme cu PIB-ul, nici cu pensiile.

PS.
Chapeau bas (dar nu cu fata in sus si nu pe trotuar) pentru Unchiul Sapro si Miruna. Clipul e senzational.



Un comentariu:

  1. Imi place ca pe ASE apare www.fiarevechi.ro. Mi se pare mai potrivit pentru ce se preda acolo. :)

    RăspundețiȘtergere

Nu striga niciodată ajutor

Am regăsit azi într-o librărie un volum apărut în pandemie, scris de Mircea Cărtărescu. Mi-am dat seama că m-a ajutat în pandemie pentru că ...