15 ianuarie, 2008

Fotbal, politica si eu - fundalul




Aceasta imagine a facut azi, 15 ianuarie coperta ziarului Gandul intr-un articol despre un presupus meci de fotbal dintre pesedistii de la Motru. Articolul care-l incrimineaza pe colegul si prietenul meu Victor Ponta ilustreaza textul cu o fotografie de arhivă, fara a preciza aceasta. Imi place postura si fotografia in general dar nu ma incântă faptul că jurnalistul s-a folosit si de imaginea mea pentru a ilustra ideea de "meci de partid". Macar pentru că eu am fost actorul unor meciuri serioase, nu miuţe.








Precizez deci ca sunt capabil de crima de a juca fotbal cu alti pesedisti, de regula noaptea, deci fara a prejudicia orele de sport din licee, iar aceasta fotografie este din anul 2005 si a fost facuta in sala Polivalenta din Bucuresti cu ocazia unui meci amical impotriva tinerilor lui Victor Ponta. Nu stiu dacă Victor a fost la Motru sa joace fotbal, dar eu nu am fost niciodata acolo!






PS. La Evenimentul zilei, unde nu este patron finul lui Mircea Geoana, adica prietenul nostru Adrian Sarbu - majoritar la Gandul, fundalul are un personaj mai important. Comparati si vedeti diferenta! Strategii jurnalistice diferite, nu-i asa?! Eterna ramane doar bucuria de a invoca deontologia sau deontologiile.










3 comentarii:

  1. "Numai că m-a amuzat ce zice Vasile Dâncu despre subiect, mai ales că cele două ziare care au dat ştirea au publicat nişte fotografii antice şi de demult."

    RăspundețiȘtergere
  2. Dincolo de reacţiile disproporţionate ale presei, reacţii pe care deja la comentat ca atare pe câteva bloguri, aflu cu titlul de zvon că cu 24 de ore înainte de expirarea depunerilor candidaturilor, senatorul Vasile Dâncu este singurul candidat pentru funcţia de preşedinte al PSD Cluj. Este adevărat?

    RăspundețiȘtergere

Nu striga niciodată ajutor

Am regăsit azi într-o librărie un volum apărut în pandemie, scris de Mircea Cărtărescu. Mi-am dat seama că m-a ajutat în pandemie pentru că ...